Jag är så glad för att jag är regional!

Jag önskar mig en Tshirt med den texten och Västra Götalands snygga logga – och flagga.Gärna med flera olika
loggor, Folkparties och Göteborgs Stads.
I denna snygga tröja skall jag kampanja och sprida det liberala budskapet om hur Folkpartiet Liberalerna vill utveckla Västra Götalands Regionen – i samarbete med alla aktörer, inte minst det civila samhället och entreprenörskapet. Viktiga satsningar är till exempel besöksnäringen, forskningen, långsiktig kompetensutveckling.
Västra Götaland – en region för entreprenörer med ett bra företagsklimat.

Kommentera

